Dieta oczyszczająca kaszą jaglaną

kasza jaglana

Od pewnego czasu ogromnym zainteresowaniem cieszą się diety oczyszczające organizm, ponieważ dzięki nim czujemy się zdrowo, pięknie wyglądamy i wraca nam energia do życia. Oczywiście, kuracji odtruwających jest bardzo wiele, choćby przykładowo możemy wymienić tu dietę kapuścianą, jabłkową czy płynną. Ale godna polecenia jest też kuracja oczyszczająca za pomocą kaszy jaglanej, która jest naprawdę skuteczna

Przede wszystkim, warto ją zastosować, ponieważ kuracja jest całkowicie bezpieczna. Należy podkreślić, że kasza jaglana jest produktem zasadotwórczym, w związku z czym powinna się ona pojawić w menu osób, które w dużej ilości spożywają białą mąkę, nabiał, mięso oraz słodycze. Nie każdy też wie o tym, że przywraca ona spokojny sen, odświeża ciało i działa odtruwająco na wątrobę i jelita. Poza tym, aby dieta przyniosła znakomite rezultaty należy ją stosować przez co najmniej 3 dni ale nie dłużej niż przez 14 dni i spożywać 5 razy dziennie. Nie zapominamy także o tym, że podczas przyrządzania potraw unikamy stosowania nadmiernej ilości przypraw.

Poza tym, kiedy w przerwach pomiędzy posiłkami dokucza nam pragnienie, możemy pić gorącą wodę lub napój ziołowy. Natomiast bezdyskusyjnie z menu wyrzucamy kawę i herbatę. Nie mniej ważne jest dokładne przeżuwanie pokarmu, dzięki czemu odkwaszamy organizm. Ponadto, jedynym produktem stanowiącym podstawę diety oczyszczającej jest kasza jaglana. Trzeba zaznaczyć to, że optymalny okres do jej przeprowadzenia to jesień, czas, w którym przygotowujemy się do gromadzenia zapasów podczas zimy. Ale nie ma też żadnym przeciwwskazań, by zastosować ją w trakcie wiosny czy innej pory roku, ponieważ wtedy przyniesie również wymierne efekty.

Przepis na kaszę jaglaną

Składniki:

  • woda,
  • kasza jaglana.

Sposób przyrządzenia:

W pierwszej kolejności gotujemy wodę w garnku. Wrzucamy szklankę kaszy jaglanej. Mieszamy aż do momentu, w którym kasza zrobi się ciepła i zacznie pachnieć podobnie do orzechów. Wlewamy 3 szklanki wody, przykrywamy i całość gotujemy przez 20 minut. Danie podajemy na ciepło. Można ja również spożywać z dodatkiem imbiru, ewentualnie razem z suszonymi owocami.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.